Thursday, 16 June 2016

Penulisan Ringkas Dengan Reach Paling Tinggi

Entri 107

Teks & Foto: Munirah Yusoff


Sepanjang saya membuat posting  ringkas di 3 page ABS Beauty:

  1. Sekolah Bisnes Kecantikan
  2. Orked Spa
  3. NutreSkin
posting saya yang mendapat reach paling tinggi ialah di NutreSkin iaitu  7000++ dalam jangka masa 2 hari sahaja. 

===============================
Update:
Sehingga 25/6/2016, sudah mencapai 7626.
===============================



Hanya maklumat ringkas sahaja yang dikongsi, tetapi apabila ia dikongsi oleh beberapa orang, maka dari situ agak ramai juga yang sudah LIKE Page NutreSkin.

Tips yang saya pelajari melalui Kelas Asas Blog, saya cuba aplikasikan:
  1. Maklumat ringkas.
  2. Tulis dalam bentuk point.
  3. Faham apa yang ingin pembaca mahu tahu.
  4. Sentiasa membaca.


Saya tak pasti jika dapat saya buat begini lagi. Tapi sekurang-kurangnya, ini sebagai satu perkara yang boleh menaikkan semangat saya untuk terus menulis. ^_^

1 comment:

  1. Perkongsian yang baik, terima kasih. Teruskan menulis.

    ReplyDelete